Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Ninnie - 17 januari 2012 22:42


Lite bilder på Hår och smink jag har fixat :)


                  FÖRE                                        EFTER                 
         

 

sminkning!

Gjorde en lätt sotig sminkning!

Modell: Carolina


 

Klippning!

Uttunning och uppklippt!

*glömde ta före bild*

Modell: Carolina


 

Frisyr!

Lockat och uppsatt fram

*ingen före bild eller framifrån*

Modell: Sanna


 

Klipping & Löshår


Klippning, och färgning och i sättning av löshår!

*glömde ta före bild*'

Modell: Jessica



Kommer vara bättre på att ta före och och efterbilder på mina kunder/modeller  

Av Ninnie - 17 januari 2012 22:02

 


Hejsan!


siklken tur jag fick och vara med och gästblogga hos min vän Ninnie =) tog mig evigheter att komma på vad jag skulle skriva bara så ni vet D: , Jag heter i vilket fall Linnea och är mamma till min 6 månaders stora kille wincent,och är smbo/förlåvad med Emil    om ni kikar in hos mig på min blogg på Mammatillwincent.myshowroom.se (Klickbar länk hittar ni i högra spalten) så får ni följa min vardag hur vi tar oss i genom dagarna hur vi håller oss syselsatta helt enkelt : 


 jaja kan ju iaf berätta lite om min dag i dag så kanske jag slipper blogga på min egen idag    Wincent har varit jätte duktig i dag sov en gång och nu sover han för natten har varit nere hos grannen och kolla på skräckisar jag som hatar skräckisar tur att Emil kom hem.

wincent har lärt sig tittut haha det är för roligt och han gungar fram och tillbaka när han sitter ner så han kommer nog garanterat bli en rump hasare haha det är sånna här stunder det är som mest roligast att verkligen skriva om sina barn vad dom lär sig men då får man ut för att man skryter om sina barn och folk blir irriterande på en     men vet ni BITE me nånstans!!


vi som har barn måste få vara glada för att våra barn lär sig saker och ting varje dag!! 

visst ibland så går det kanske överstyr men inte för oss som har barn det är då ni inte behöver bry er om våra inlägg på våra bloggar samt facebook . Ninnie du vet nog exat vad jag menar med det hära (oja, det vet ja mycket väl  // Nninnie)! vi är bara stolta och ni kan välja och blunda och sluta vara så nyfikna    AJa nog för mig


Cya Later så Tjeee!!

Kramar från mig  


   

Av Ninnie - 17 januari 2012 20:31


Vad gör mig så speciell??..


Man får en positiv tankeställer när det kommer någon utomstående som man inte känner, har träffat eller ens hört talas om och hjälper till med saker och ting och dessutom kommer med så fina kommentarer om hur fin familj man har och att person även har följt en ända sen Deus låg i magen och jag började blogga och skriva på facebook!


Eller när man får kommentarer som t.ex att man kanon bra mamma och att folk ser upp till mig och beundrar det jag gör för mig själv, familj och andra människor i min närhet!

Då börjar man undra vad det är som gör mig så speciell? Är det mitt sätt att vara öppen? Mitt sätt att skriva eller är det så enkelt att det är någe speciellt som mig som person??!  För jag gör väl inte saker och ting mer annorlunda  än andra?  Jag har bloggat väldigt länge nu och den sista tiden har jag fått väldigt mycket besökare (tack och bockar)..men då ställer jag mig själv samma fråga där? Varför då? vrf just ja? Är min blogg verkligen så läsbar att folk måste gå in flera gånger per dag och läsa om någe nytt har hänt? Men sen om det är positiv eller negativ har jag ingen aning om..


När det dyker såna kommentarer så får man ny kraft så man kan slå bort onda tankar och åsikter och ta nya tag! Och även orkar med att blogga!


Tack underbara människor!!!



  

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards