Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Ninnie - 15 januari 2012 23:03






 





Nej men hejsan!   


Robin heter jag och ska gästblogga lite här hade jag tänkt  

  Om ni känner för att kolla in min blogg, så är det helt okej alltså då e det bara att klicka sig in på: http://karlssonax.blogg.se/ (det finns en klickbar länk på högra sida) dock ser den ganska hemsk ut just nu för jag håller på o redigera den lite, o lyckas självklart faila.

Hur som helst, är ja 16 år och bor i en stockholms förort, tro mig, jag vill bara härifrån, så fort jag bara kan!

På min fritid så gillar jag att fotografera, skriva, vara med vänner och träffa fina pojkar.

Haha det sista lät lite fyndigt tycker jag    nej men som ni förstod nu så är jag bög.

Hehe och det är inte något jag skäms över.

Jag o min pojke gjorde precis slut efter ett sju månader långt förhållande vilket självklart känns lite sorgligt, men sånt e livet o jag får väl gå vidare.

Jag bara babblar på här, så jag kan väl passa på att berätta lite om hur "blond" jag e.

För några dagar sedan så trodde jag att jag såg min kompis i tunnelbanan, så jag bara nej nu fan ska jag överraska henne o springer fram till henne och skriker: SPIDERMAN!! Den stackars tjejen såg väldigt förvånad ut eftersom att det inte var min kompis    aja det var lite om mig,


Ha det gött   


 


****


Vill DU oxå testa på att gäst blogga? Det är super enkelt! Anting letar du upp mig på Fejjan (alltså Facebook.se) Och där heter jag Ninnie Mini Öberg och när ni hittat  mig skickar ni ett privat medelande till mig och där skriver du kort och gott att du vill gäst blogga! Då förklarar jag för  dig hur du ska göra osv! Om du INTE har facebook kan du nå mig dagligen på min mejl Oberg_ninnie@hotmail.com och märk mejlet med GÄSTBLOGGARE (viktigt)!


För det var väl inte så svårt Robin  ?

Av Ninnie - 15 januari 2012 20:31

ja just ja, jag har ju lovat er bilder från nya hårfärgen   Här har ni hur det ser ut bakifrån..kan ta en bild framifrån imorgon   


 



Jag blev riktigt nöjd  måste jag säga och jag använde mig av Syoss (skriver det igen i fall någon missade det)!

En pris värd hårfärg..och den röda blir verkligen RÖD!

   


Tack ännu en gång Sanna B( ) Andersson för att du färgade och TACK för ALLT du gjort med dopet..du är guld värd!!

Av Ninnie - 15 januari 2012 20:04


BILD REGN....

så där...nu har mini-fis ÄNTLIGEN fått sitt egna rum och det blev verkligen jätte mysigt  så nu får vi se hur första natten själv går ;) men det ska nog inte inte bli några problem 


Nu har jag slängt in alla bilder från dopet i datorn så här har ni några stycken :

*KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT FÅ DOM STÖRRE*



                     


Detta är bara några av bilderna    Det gick så fruktansvärt segt att ladda upp bilder nu av någon anledning så jag fortsätter senare..Har ju några bilder från present öppningen oxå 


Nu är jag sådär trött som jag var igår  Jag förstår inte varför??  Jag menar, vi låg ändå i sängen till halv 12 och myste innan vi gick upp. men jag ger mig fan på att jag är på väg att åka på en förkylning, men som jag skrev tidigare idag är det helt okey att den kommer denna vecka för nästa vecka och helg har jag då inte tid! Fast o andra sidan ska jag till Sjukan på torsdag Men jag återkommer med info om vad jag ska göra! Om jag ens skriver ut det  Det är en så pass stor sak så jag har inte lust att få folk oroliga tills jag vet prov svaren!!


Den 21:a har jag som sagt ljusparty och om du är intresserad av att vara med så är det bara att höra av sig!   Jag kan även ta i mot beställningar  utan att ni kommer hit men då MÅSTE jag ha dom INNAN lördagen!!



NÄ, nu ska jag göra lite nytta..alltså äta lite godis, glo´ på tv, duscha och sen SOOOOOOOOVAA!!!


Bloggar mer senare om jag orkar :)


TJAAAAAAAAAOOOOO


Av Ninnie - 15 januari 2012 13:02

Kommer inte överskrift..



Ja jag överlevde dopet men var så sjukt jävla trött vid 19.00 efter att marcus pappa och hans fruk åkte hem igår så jag orkade verkligen inte ens skriva "hej" i bloggen  Så jag kom i säng runt 23 och tvär slocknade DIREKT! 


Dopet i sig gick skit bra  Och alla var trevliga (trots vissa spända relationer mellan våra gäster) och fikat efter gick bra och allt blev LYCKAT! Jag slänger upp bilder senare när jag flyttat dom från kameran till datorn  


Det ända jag var lite missnöjd med var prästens sätt att döpa på..han sa aldrig Deus namn när han skulle få vattnet på huvudet och han sa heller ALDRIG hela Amadeus namn under hela dopet  Tycker det kändes lite fel... men  men..prästen var trevlig i allafall!


Amadeus fick en massa fina presenter (samma där, bilder kommer senare) och han var jätte glad under dopet och fikat och han uppskattade verkligen uppmärksamheten ;) hahah! Men i slutet när nästan alla åkt hem och vi höll på att städa och packa ner hans presenter somnade han så sött och skönt hos sin låtsas Farmor Ullis famn  Plutten! Det var en jobbig, kul och händelserik dag!


Imorse när jag vaknade så kände jag att min hals börja säga ifrån och att en förkylning är på väg  Men nu ska det vara lugnt denna vecka så jag hinner med en LITEN förkylning innan alla möten med sjukhus, BVC, ljusparty och  Älskling fyller 24!  Nästa stora grej som ska planeras är som sagt deus födelsedag som är om 8månader haha^^


Nä nu ska jag mysa med Amadeus och även börja fixa hans rum   Bloggar mer sen me bilder!


TJAAAAOOOOOOOOO

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Skapa flashcards