Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Ninnie - 13 januari 2012 22:27

NU jäklar börjar det dra ihop sig..



Hemma efter en dag flängandes ÖVERALLT!


Men nu är allt klart inför dopet och jag är relativt taggad!  

men NU kommer stressen över att jag glömt något viktigt som TEX dop klänningen eller att jag kommer sätter på mig klänningen ut och in och upp och ner   nä..suck..inga såna tankar nu!!

Sanna kommer hit imorgon vid 09.00 för då ska hennes hår fixas till! Och vid 10.00 (SENAST)lämnar vi lägenheten och far mot Asker för att förbereda församlingshemmet  HUA!!! Blir ju fan ännu mer stressad nu när jag tänker på hur mycket som ska med imorgon och är ganska rädd  att vi som sagt ska glömma någe  Men huvudsaken är att AMADEUS är med hihi^^ 


Och hur många som kommer imorgon vet jag inte längre, kanske ingen som kommer då ingen har hört av sig (kanske bara jag som är lite nojjig över att ingen ska komma?) Våra familjer ska komma iallafall och det känns ju kul i allafall   haha! Men det är väl ändå inte våran en sak att ringa runt bland dom bjudan IGEN och fråga om dom ska komma?? Jag menar har man fått en inbjudan och jag även frågat si så där sjuttioelvatusen  om dom ska komma och dom sagt ja så förväntar jag mig att dom kommer?  a ja..


känner mig lite smått illamående och skakig redan nu   Nä posetiva tankar nu NINNIE!! Jag brukar aldrig vara nervös men tror nog kanske att den värsta nervositeten är på väg att släppa och kanske en svag lättnad över att det om 24timmar är över och att vi kan blicka framåt ..


Nä..nu ska jag ta det lugnt och ta några djupa andetag och tänka bra tankar (lycka till)..Bloggar mer imorgon OM jag inte tuppar av där i kyrkan och slår huvudet i sten golvet och typ..kolar vippen  



TJAAAOOOOOOOOO


 

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Skapa flashcards