Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Ninnie - 12 januari 2012 20:51



*GÄÄÄÄSP*...


hellu alla blogg läsare, undrar vem som blev min 100e besökare idag då??   

Undrar vad som har gjort min blogg så speciell idag? för annars brukar jag bara ha runt 50-60 besökare   men idag har tydligen vart någe mer intressant som gjort att så många fler har vart inne och kika^^  Men jag har IOFS hittat min blogg på div sidor där dom tipsar om olika bloggar så så förskräckligt dålig kan inte min blogg vara..eller?  


Men men..kul med nya besökare! Välkomna! 


Har en överpigg Deus på golvet som har lärt sig att ställa sig på armbågarna och knäna samtidigt och har även kommit på att det går att gunga framåt, fast det kanske inte går så bra alla gånger då det kan sluta i en face-plant hahaha..men jag kör stenhårt på det här med att inte springa fram och putti nutta så fort han slår sig lite och börjar gråta, för oftast kommer han på när man fjantat med honom ett tag att det kanske inte gjorde så jäkla ont i allafall    Jag kanske är en jätte hemsk mamma som inte tröstar och gosar när han slår sig lite eller rullar över lite för snabbt så han slår huvudet i golvet (där det OFTAST är en filt i mellan) så han börjar gråta? men jag resonerar som så att han kommer få värre skador en lite ont i huvudet och pannan som då kommer vara mer värda att trösta! Och jag vill inte ha en liten grin-sill som börjar gråta för minsta lilla! SEN FÅR NI TYCKA VAD NI VILL! 


Hur tänker du och vad gör du när det kommer till tröstande?


Imorgon Marcus underbara pappa och fru och stannar tills på Lördag! Längtar massor och det ska bli super kul    Och tror Deus tycker det ska bli ännu roligare^^

Imorgon ska jag och sanna iväg och förbereda inför dopet och inhandla det sista och sen testa lite kläder och så..en tjej dag..a okej, Amadeus ska vara med men han får hålla sina åsikter för sig själv  hihihi...


Nä nu ska jag ut och göra en flaska Lälling till mini-fis och sen sätta ner arslet i soffan och invänta älskling som är i väg med några kompisar  


Bloggar mer senare eller ikväll!


TJAAAAAOOO

  


 

Av Ninnie - 12 januari 2012 14:42

 Adele-Someone Like You 

 

Hörde denna nyss på Mtv (dock inte första gången) men när jag såg videon så fastande jag för låten 

Men visst gör en video så mycket mer med en låt??!

Av Ninnie - 12 januari 2012 12:13


Godmiddag!


Slänger in ett snabbt blogg inlägg  Idag ska jag som sagt ringa prästen och boka tid med honom så vi kan hämta en nyckel, sen ska lägenheten städas (dammsuga & torkagolv)!


imorse blev jag förvånad över att jag inte tappade hår när jag borstade det   Men jag kan säga så till er som inte tror att jag tapat så mycket, När Sanna skulle dela upp mitt hår igår började hon skratta och fråga vrf jag hade rakat mig på sidan (?) va? frågade jag, så sa hon det igen men så kom jag på det är efter att jag tappat hår som det har blivit så där och då förstod hon vrf jag ar lidit så mycket över mitt håravfall  Men som tur är är det i underhåret så det syns knappt!! men ändå..men nu hoppas jag iallfall att det har vänt (tror ändå att det var pga stress) och att jag får behålla håret! och skule jag börja tappa igen så LOVAR jag att söka till VC!


Skulle nästan ha tagit kort på det igår så hade ni fått sätt   


Nä, nu ska jag sätta igång med allt som ska göras idag!


TJAAOOOOOOOOO

så länge

  


 

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards