Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Ninnie - 6 december 2011 13:43

 

Slänger in en bild från gårdagen när Deus var med och slog in paket till Älskling ^^ Väldigt spännande det där med allt prasslansde och fina färger hihihi  

Av Ninnie - 6 december 2011 12:29



tjohoo redan tisdag (inget tjoho för egentligen)..vad ska man hitta på idag då? sminka sig, klä på sig, städa och plocka lite..sen då? jo, jag ska upp på ett viktigt möte på "stan" men det är inte fören vid 17.00 och efter det ska älskling på möte, fast 18.00 


Undrar vad man ska äta idag då? Igår blev det Potatis, sås och hemmagjord lax (vilket alla tyckte va lite kul med HEMMAGJORD^^)   och med hemmagjord menar jag marinerad och kryddad  och lite lätt stekt i stekpannan och sen  "gräddad" (kan man säga så om lax) i Ugnen   AP GOTT blev det! 

Lillfisen ska få på sig lite kläder sen när han vaknar för han han har haft en blöjmorgon så kläder till honom 


hmm ja kanske skulle göra ett tappert försök att  borsta håret (som ni har kunnat läsa i ett annat inlägg så tappar jag hår så jag vågar knappt borsta det). Jag börjar nästan gråta varenda gång jag ser hårborsten och drar den igenom håret..det är helt sjukt vad hår jag tappar  Okej, jag är inte den som är utseende fixerad alls, men när man tappar något så viktigt som håret så blir man faktiskt riktigt ledsen. Och jag vågar inte ringa till VC för att boka tid och ta reda på vad det är för fel för jag är rädd att bli avhyst  som om jag vore totalt dum i huvudet och överreagerar om att jag tappar hår    Jag har testat allt, bytt schampo flera gånger, att inte borsta håret, att borsta det flera gånger, hårinpakning men INGET hjälper!!


Buhu..jag är på väg att komma till en brytningspunkt dör jag känner ful och skabbig!!


Usch..nehe..nu när lilleman sover ska jag passa på att ringa ett samtal jag fruktat för att boka en tid för en annan grej som tynger mig  FAN allt har vart så bra fram tills nu...Nu är vi tillbaka på ruta 1 som när Deus föddes!!


Välkommen till mitt liv där allt ser ut att vara perfekt men egentligen gömmer sig ett monster...



Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards