Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Ninnie - 5 december 2011 12:26

HEJ HOPP GUMMISNOPP...


Sådär ja,,tillbaka igen på hemmaplan i Örebro och Hallsberg  

Har haft en kanon helg med mina hjärtan   För er som nu undrat vart vi vart så kan jag tala om att vi har vart i Uppsala  och Hälsat på Amadeus Farfar och Farmor Ullis och även hälsat på gammelfarmor och Gammelfarfar. 


Lilleman har fått massa fina nya saker och julklappar , bortskämda lille unge   men det är svårt att INTE skämma bort en riktig lite sötnos som är expert på att charma till sig både pussar och kramar   tihi..


Inte fick vi se någe snö  men enligt "rykten" (som min mamma har lärt mig att INTE lyssna på) så ska det tydligen snöa idag/kväll och i stort sätt hela veckan   men som jag skrev tidigare idag på facebook (Ninnie Mini Öberg) så tror jag på´t när jag ser det 


Igår när vi kom hem åkte Granen upp..visst, många kanske tycker det är tidigt men det är vårat hem och vi skapar våra traditioner själva! Och nu vet vi även vart vi ska lägga alla julklappar hihi!


Nä, nu ska lilla nakenfis få på sig en blöja och lite kläder sen så får vi se vad dagen bjuder på  Ska lägga in lite bilder på datorn från kameran så jag slänger upp lite bilder här sen från helgen!



TJAAAAOOOOOO

så Länge

  


 

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Skapa flashcards