Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Ninnie - 2 december 2011 13:00

Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiii FREEEEDAG!!!


sprungit som en tok i lägenheten för att komma på vad vi INTE får glömma! Deus väska är redan packad med det viktigaste, Blöjor, välling, flaska och våtservetter och så klart kläder   

Älskling slutar om om 30min och ska då hinna hem, göra sig i ordning och sen är det dax att börja röra sig mot tåg stationen mot för dom flesta fortfarande okänd ort    Och nej vi ska INTE utomlands ^^ även fast det skulle vara ganska gött   

Ser verkligen inte fram i mot att släpa med både vagn, väskor, bilbarnstol och mig själv på ett tåg    fast bättre det än att ta bussen (jag bara HATAR att åka långt med buss).


Jaha nehe..är det något jag glömt?? det skulle iofs inte förvåna mig (har sämre minne än en DÖD guldfisk)..hmm...a ja, skit samma, huvudsaken är att vi har med allt vi ska till Amadeus och om vi glömt något så kan man ju alltid köpa det dit vi ska   .


Det blir förresten lite bloggande i helgen, tror nämligen att datorn ska med och följer den med så följer även det mobila bredbandet med..MEN jag lovar inge bloggande, kanske bara tåget upp(?) eller ner(?) eller åt sidan(?)   hihihi!!!



Nehe..nu ska jag titta en sista gång så allt är med och sen värma på liten vatten till vällingen så man har det på tåget   Slänger in en Bild på våran Förlovnings present vi fick av min mamma och pappa 


Taaaaack så jätte mycket en en gång

  



 


Tjaaaaaaaaooooooo så länge


Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards