Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Ninnie - 1 december 2011 23:24

Nej men titta...


Oj oj..detta har vart en händelserik kväll måste jag säga  

Kan börja med att visa denna bild:



 


Och skriva att jag och Marcus förlovade oss idag  Massa kärlek!!  2011-12-01  

*****


Och så var vi iväg och fotografera oss och Amadeus idag oxå  Vår lille plutt var jätte duktig och vi fick till några jätte fina kort:


 

     

*klicka på bilderna för att få dom större*


Blev super nöjd med bilderna och våran lilla son är ju bara för sööööööt, jag tror jag dör  Att se honom på så fina väl tagna kort och med leende oxå gör mig så rörd    Att vi har kunnat till en sån goding är för mig en gåta^^ hahaha! 


Nä nu ska jag städa och fixa inför imorgon för då sätter vi oss på tåget och lämnar Örebro för helgen 


Bloggar mer imorgon!


Tjaooooooooo

Av Ninnie - 1 december 2011 16:19

Hallå hallå i detta otroligt "vintriga"  vinter väder  


Deus har fått fina kläder på sig och vatten kammad frisyr (njaa inte riktigt, han har inte så mycket hår  ) , jag är klädd och sminkad så nu är vi redo för Fotografering   Hoppas bara Älskling hinner hem innan vi ska åka så han oxå kan följa med så vi kan får ett riktigt fint familjeporträtt  


Sen ikväll blir det bara en massa mys pys med min underbara lilla Familj! Tänkt om det kunde komma lite snö oxå så man kan få komma in i riktig jul stämmning   men men..vi får antagligen se snö  till helgen   Så jag kan ju skriva och tala om hur det var när vi kommer tillbaka haha   


Bloggar mer senare med bilder från fotograferingen!


Tjaooooooo



Av Ninnie - 1 december 2011 14:01


  Love the way you lie

  

"inte den nyaste låten men den tåls att lyssna på inte bara 1gång utan fler!

Att Eminem är en bra sångare och skådespelar går inte att ungå, men den inlevelse och känsla han framför både framför micken och kameran är inte många som har och kan "utstråla".

Lyssna, njut, tänk och nynna med"

  

Av Ninnie - 1 december 2011 12:21

Hinner inte blogga så mycket..



GAAAAH blir helt galen  Det är så mcket jag vill och ska hinna med idag!!


  • Jag hoppas ett paket kommer idag
  • jag ska HÄMTA ut ett paket
  • jag ska fira min älskade lillebror som fyllde 5 igår
  • jag ska packa inför en resa imorgon
  • jag ska städa
  • och försöka ta mig till Marieberg och fotografera Lilleman

Hur  17singen ska jag hinna med allt? Någon som har si så där 8 armar och ögon att skänka mig??...ingen??..nähe..

aja, får försöka göra det bästa av hela situationen och försöka dela upp allt  !



Ja som sagt, LIllebror Liam blev ju för tusan stor igår  Hela 5år! Älskade lilla skit unge ^^


 

Grattis gubben 

*klicka på bilden för större bild*


Nä, börja packa inför den hemliga  resan kanske    Blir borta hela helgen med min lilla familj så jag får se hur mycket bloggande det blir! Hinner nog med att skriva lite imorgon innan vi sätter oss på tåget mot okänd ort  Och kolla upp buss  till Kumla  


loggar mer senare:

TJAOOOO


Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards