Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg under november 2011

Av Ninnie - 18 november 2011 23:57

  .........


Nä, nu får det bli sängen! Har haft en jätte trevlig eftermiddag/kväll med underbara nya vänner och lilla Deus sover som en stock  Jag berättar  mer imorgon om hur kvällen va  

Kan även tillägga att jag blev riktigt förbannad när jag och Deus kom hem förut...var så arg att jag skakade när vi kom upp i lägenheten  men mer om det imorgon, annars så kommer jag bara bli arg igen!!


Aja, god natt kära ni, och glöm inte kika in imorgon ;)


Puss och kram







'


Av Ninnie - 18 november 2011 14:40

Nu jävlar...



Nä, nu är det dax att ta tag i bloggen på allvar    Har ganska mycket att skriva om som hänt sen sista!

Har oxå tänkt att börja uppdatera bloggen med lite nya bilder och så...men skulle behöva lite frivilliga till det   Så är DU nyfiken på vad jag tänkt göra?

Mejla: Oberg_ninnie@hotmail.com

                                                  
            Eller leta upp mig på fejjan Ninnie Mini Öberg

___________________________________________________________________________________________


Nu ska jag fixa lite här hemma innan Älskling kommer hem så vi kan knalla över till Linnéa, Emil och Amadeus nya kompis Wincent och snacka lite skit och äta gott                                              Amadeus närmast kameran och Wincent längst bort




Imorse vaknade jag av små ljud som kom ifrån Deus säng, han låg och pratade och pysslade lite för sig själv så eftersom jag ändå vaknade så bestämde jag mig för att kliva upp och hämta honom så vi kunde ligga och mysa och små prata i våran säng. Men när jag kom fram till hans säng möttes jag av ett ur gulligt leende 

 och så låg han tvärs över sängen, tror den ungen kan få vem som helst att smälta^^ .Lilla skit unge vad mamma och pappa älskar dig!   




Nä, nu ska jag lägga mig på golvet och prata livserfarenheter med Deus, Som förövrigt blev 3månader igår 


jag får se om jag hinner med någe bloggande ikväll med lite bilder från kvällen som kommer efter att vi kommit hem men jag lovar inget ;)


BYE BYE så länge



 

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards