Mitt Liv Enligt Mig Själv

Direktlänk till inlägg 24 november 2011

mardrömmar och jul

Av Ninnie - 24 november 2011 13:48

   Hellu...


usch..jobbigaste  natten på länge Har vaknat 100gånger av både mardrömmar och för att kolla till Lilleman   men Har just nu en sovande Deus bredvid mig men som mår betydligt mycket bättre idag  

han är feber fri och vaknade med ett leende    Så skönt och se honom lite piggare men han är fortfarande lite hängig och det kommer han nog vara ett tag!


Ska dra igång snabeldraken tänkte jag och sen plocka lite (om jag orkar). jag är lite sugen på en promenad oxå men har inte lust att ta ut Amadeus när han fortfarande mår som han gör.


så skönt med torsdag (på tal om annat), det innebär att det är fredag imorgon och sen HELG  Då ska det jul pyntas och göras fint inför första advent...Hmm tycker det är skumt att jag som har "helg" varje dag längtar till den "riktiga" helgen ^^  för jag menar, lördagarna och söndagarna för mig är som vilken dag som helst, men jag tror jag längtar till helg just för att Marcus är hemma då och man kan umgås hela familjen  


Imorgon kommer bostadsbidraget så då  ska det betalas räkningar och sen ska jag/vi sätta oss och planera julklapps inköp till våra syskon och även börja planera julen så man har ett litet humm om vad som ska inhandlas  



näå, nu ska jag sätta mig och kolla 2st avsnitt av den nya pogram serien Elsas värld  som går på kanal3 (dag och klock tid kommer jag inte ihåg så jag kollar på internet ) Den är skriven av Sofi Fahrman och handlar om en svensk tjej som vill bli känd mode bloggare och gör allt för att komma in i branschen! Helt klart värd att lägga tid på, varje avsnitt är ca 30min långt så det hinner man att klämma in någon gång under dagen^^



Bloggar mer sen  

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ninnie - 12 maj 2015 19:08


  Oteknisk som jag är så fattar jag verkligen hur man lägger över bilder från mobilen till datorn?! kopplar jag mobilen via sladden (ofc) i datorn så laddar den bara?? Så bilderna från våran roadtrip kommer väl upp någon annan dag HAHA!   Idag...

Av Ninnie - 10 maj 2015 21:52


    Åh så var det söndag iegn och imorrn börjar en ny vecka :)   idag har vi knappt vart hemma. Vi hann knappt gå upp innan vi åkte hemifrån haha. Vi skulle iväg och hämta en matta men kom därifrån med kläder, leksaker och nya vänner :D Barne...

Av Ninnie - 9 maj 2015 20:33

Jag måste bara "tipsa" om en låt men framför allt denna video! Denna grymma unga tjej som endast är 13år dansar modern balett I Sia´s stor hit. under videons gång utspelar hon en raaaad olika känslor. jag kan inte sluta stirra på henne!! Hon  är...

Av Ninnie - 9 maj 2015 19:36

    Kul att se att det var så många som kikade in på bloggen i förrgår ;D Besöks stapeln pekade rakt upp ;)   Igår var det kanon väder ute MEN det blåste någe fruktansvärt och det var ju marken (marknad) men det var inte så lockande att gå :/...

Av Ninnie - 7 maj 2015 19:30

Efter en lååångt blogg stopp så är jag åter igen tillbaka för att ta upp bloggandet!    Just nu är jag inne på en "nystart" i livet och mycket som händer just nu. Jag och M har flyttat isär men är fortfarnde tsm men båda har lite att ordna upp...

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards