Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Ninnie - 6 oktober 2011 15:00

Sjuk.....


Så där..nu är jag på lite blogg humör efter att ha vart dyng förkyld   är fortfarande inte frisk med helt klart på bättringsvägen   


Igår fick jag hem mitt paket, Löshåret :D så jag satt hela kvällen igår och  färgade och fönade det, ska nog klippa till topparna lite på det  Och under tiden jag väntade på att tvätta ur färgen så färgade jag älsklings hår ^^ haha färgen skulle ha vart lila men blev typ rosa   (färgade dock inte HELA hans hår utan bara typ en "tuppkam") Blev faktiskt riktigt bra! Nu väntar jag bara på att mitt andra paket ska komma(a)


Lilleman sover och jag sitter under täcket i soffan och knarkar  halstabletter (Låter som om jag svalt en boll)..ska f*n vara bra nog tills imorgon så jag och Amadeus kan gå på marknad   annars får vi sitta inne och roa oss med något annat!


Väntar på att Unga Mödrar Danmark  ska börja på 5an (16.00) så det är en timme kvar   får väl uppdatera mig lite på olika bloggar (bla Kissie´s ) och Aftonbladet.se .


Nehe..skriver mer seeenare  


ByeBye så länge

  

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards