Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Ninnie - 2 oktober 2011 19:02


Så där ja, Hemma igen efter att ha GÅTT till Kumla från Hallsberg tsm med Amadeus och Älskling   i förmiddags. Det tog "bara" ca 2timmar och väl där spenderade vi tiden hemma hos mamma och pappa och träffade även på morfar som var där   


Eftersom det var första gången vi gick den vägen och ville inte ta "stora" vägen och korsa rondellen så gick vi cykelvägen. Vi visste att man tog av i sannahed men mer än så visste vi inte  ! så väl där började vi diskutera vart vi skulle gå men blev inte klokare på det, så då tog jag fram mobilen som jag hade ett svagt minne av att jag sätt GPS i, och mycket riktigt, Knappade in Sannahed-Kumla och Vips så hade vi vägbeskrivning  


   Så det är inte alla som har GPS på barnvagnen ;) hahaha


Resten av vägen hittade vi och det var jätte mysigt att gå i höstvädret som var precis lagom varm..


*klicka på bilderna för att få dom större*


       


Nu är vi som sagt iallafall hemma igen, och fick sällskap av Linus (lillebror)..

Så nu ska jag bara ta det lugnt,ge lilleman lite mer mat och sen placera honom i säng och sen placera mig själv i soffan med lite gott  

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards