Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Ninnie - 27 september 2011 20:18

GodKväll Goda läsare..


Gahhh mätt är nog bara förnamnet   Att lite ris och vårrullar med sötsur sås och soja kan vara så mättande och sååååå GOTTT!!

Efter maten blev det lite mys i soffan och söta Älskling somnade på min arm   Nu försvann han ner i källaren och ska hämta ett cykel däck som han ska laga, och efter det ska vi titta på Kaos i Båstad på 5an (klockan 21.00) och jag funderar på om man kanske orkar lite glass med maränger och kolasås till det? Och ja, jag tror det  Nehe..duka av och tända lite ljus (mysfaktor 3000) funderar på om jag ska dra på mig mina super sexiga pyjamasbyxor med giraffer på, fula? Aa men så fruktansvärt sköna ^^


Imorgon Ska jag och Amadeus åka in till stan och träffa Emma så imorgon blir det ingen sovmorgon   


Bloggar mer imorgon med bilder från morgondagen


ByeBye

&

GodNatt


Just det, hade ju med mig kameran förut oxå, och jag har bara redigerat 1 Bild så ni får nöja er med den så länge 


   *Höst*

Av Ninnie - 27 september 2011 15:03

 


Älskar dig så galet mycket vårat lill hjärta!


Nils Amadeus Junior Sölving Öberg 

 


Och Älskar min underbara Marcus som jag även få bo tsm med och dela mitt liv med!

  

Av Ninnie - 27 september 2011 11:04

God förmiddag..



Väntar på att pappa ska dyka upp med lite saker och hämta Linus dator  

efter det ska jag försöka väcka Amadeus som somnade på golvet  och ta på honom ytterkläderna och vandra upp på stan och möta Älskling innan vi ska vidare till BM (här i Hallsberg för en gångs skull eftersom det var den tidigaste tiden jag kunde få, annars var jag tvungen att vänta tills fredag).


Imorgon tar jag och Lilleman en tripp in till stora staden Örebro så då blir det att packa väskan full med välling och blöjor  Ska träffa älskade kusinen Emma och ha en dag med henne + att jag kommer ifrån Hallsberg och får se lite annat ^^ 


vädret ser någorlunda bra ut idag så kameran får följa med   


Bloggar mer senare 

 


   *trött skruttis som jag fick/försökte väcka i morse..det gick ju sådär tihi*

Av Ninnie - 27 september 2011 00:55

  Ojoj..fortfarande vaken och klockan är 01.00  


 Nä men det är självförvållat eftersom Älskling gjorde (typ) klart min tatuering jag har på sidan där det står Amadeus och satan i helvetes blå gröna bananer vad  ONT det gjorde på höften  trodde seriöst att han var nere i benet  och borrade   Men sen när han gjorde det uppe vid revbenen gjorde det knappt ont och jag kunde glatt läsa tidningen jag hade tagit fram ^^  Så nu ska det bara läka så ska vi fortsätta fylla i och fixa! Måste även fixa till min Casper tatuering, hjärtat vid magen och fylla i siffrorna i nacken   Skönt ändå att jag har ganska hög smärttröskel och inte tycker det gör ont alls på vissa (ganska många) ställen!


Nu ska ja stänga ner datorn för kvällen och krya ner i sängen...antar oxå att jag får göra det själv, eftersom Älskling fått igång ett spel han trånat efter läänge haha     

Imorgon runt 10.00 kommer pappa med lite saker från gamla huset och efter det ska jag och Amadeus möta upp Marcus på stan klockaan 12.00 och sen vid klockan 13.00 ska vi knalla iväg och träffa BM! Tänkte oxå (om vädret tillåter) ta med kameran och knäppa lite höst bilder   


Nä, nu får det vara bra!


GodNatt BloggLäsare

  


  *denna är det jag byggt på, både uppåt och neråt*


Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Skapa flashcards