Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Ninnie - 22 september 2011 16:14

Usch..den dag känns ovanligt lång =/


Började dagen med att ORKA kliva upp  ur sängen, men eftersom det luktade "kissBölja" så gick det ganska lätt ^^

Bytte på Amadeus och kröp ner i sängen igen för lite frukost och morgon mys  När han somnade om klev jag upp och gjorde mig i ordning för att möta upp Älskling på fiket God Smak här i Hallsberg


 

Det fick bli en Macka och et stort glas Lyx choklad för min del och En cola och Pizza bit till Marcus :)


Amadeus var en lite Piggelin och ville INTE ligga i vagnen och missa det roliga (alla spännande lampor) 

    


När det var dax för Marcus att gå tillbaka till jobbet så gick jag och amadeus och kolla läget på Lindex, och mycket snyggt till Lilleman hade dom  men oj vad jobbigt det är när man hittar massa fint men inte har pengar till att shoppa loss för   Får bli när pengarna kommer(a)

Efter det skulle jag (tänkte jag) träffa BM för P-piller men när jag väl kom dit så var ungdomsmottagningen Obemannad För att dom har för lite folk och Vårdcentralen hade ingen BM för närvarande   så imorgon ska jag ringa och beställa telefon tid för att beställa en tid hos BM (jag vet, jätte komplicerat, men välkommen till Örebro län)!

Fattar inte att man aldrig kan få tag på dom när man verkligen behöver.....!!!!!!


Nehe..kom typ nyss hem efter att ha mött upp en (rikig mupp om jag får säga det själv). Mamma hade köpt böcker av honom så jag fick möta upp honom här i H-berg för att hämta dom! 


Nu ska ska  Lilleman få lite mat och sen ska vi invänta hans  Faster, hennes dotter och Sambo   


Bloggar mer senare

För nu ska jag umgås med mina killar

  

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Skapa flashcards