Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Ninnie - 7 september 2011 18:59



Heeeeeeeej!


Äntligen hemma igen efter en dag på sjukhuset för min del och BVC för Amadeus

Mina provsvar såg mycket bättre ut men ska fortsätta med penicillinet för att inte riskera att infektionen kommer tillbaka! Ang provsvaret jag fick via brev igår kan jag nu andas ut och säga att det som kunde sluta allvarligt och ledsamt visade sig vara lugnt..men ska på vidare "utredning/kontroll" om ca 3månader för att se så det inte utvecklas till något negativt!


I mellan mitt sjukhus besök och BVC så gick vi hem till mamma och pappa och plockade ihop MASSOR med kläder till Lille-man   så nu har han kläder så det räcker och blir över ;)

Har även funderat på att fixa ihop något kul hemma hos oss någon helg eftersom det är sjukt många som har presenter och kläder till Amadeus så för att hinna med alla som har saker att lämna så får jag helt enkelt fixa till en Amadeus-dag  jag skriver mer om det på FB då alla inte läser bloggen ;)


Hos BVC gick allt kanon och lill-plutten väger nu 3900g och har gått från 50cm till 55c ska på vägnings kontroll igen nästa vecka igen eftersom han börjat kräka upp en del av det han äter  och så ska vi snart på  1månads kontroll..ja 1 MÅNADS KONTROLL   jag menar, vart har tiden tagit vägen?! Våran lilla plutt är ju nästan stor ;)


Morgon dagen blir lugn, kanske lite städning och på fredag blir det Kumla och marknad och på lördag ska vi fira lillasyster Sissela som blir r!!

     

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards