Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Ninnie - 23 augusti 2011 13:24


ja, jag ska bli bättre med både bilder och inlägg!

förlåt för min ur dåliga uppdatering här  men det är inte så lätt att hinna blogga något på dagarna när man Amadeus är en ganska vaken pojke, och då menar jag inte att han skriker och bråkar utan att han är väldigt social innan och efter han ska äta och då kan man ju inte slita blicken i från hans oskyldiga blå ögon 


Förövrigt flyter allt på helt underbart jätte bra! Förutom att jag blivit sjuk och knappt kan få i mig någon mat alls utan att få galet ont i magen  men det kommer ge med det med!

Igår var vi iväg till BM för kontroll vägningen för att se så att amningen gått bra och han gått upp i vikt..och det första lill-fisen gjorde när bm tog av honom blöjan var att visa att kissandet fungerade alldeles utmärkt hahaha  Han hade gått från 3475g till 3490g så det var kul att se   


 

Nu ska jag ta det lugnt och försöka sova ett tag! Amadeus är med sin pappa till Centrum för att fixa lite ärenden..jag skulle ha följt med men eftersom jag inte mår bra så får pappa lite egen tid med sin son 

   

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Skapa flashcards