Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Ninnie - 16 augusti 2011 21:21


jaa...fick även denna dag att gå snabbt! Hann med dammsugning städning, diskning och laga mat  har även  fixat ordning naglarna och gått en promenad med Älskling!


Imorgon kommer mamma och hämtar oss vid 11.00 så ska vi åka hem till dom i Kumla och köpa lite bra-ha-saker till Lilla "a"!  Och förhoppningsvis går även morgon dagen snabbt!

Låter kanske konstigt men jag längtar inte alls lika mycket till min förlossning på Torsdag längre  Visst tycker jag att det ska  bli kul och spännande men samtidigt vill jag bara få allt överstökat nu efter alla problem och sjukhusbesök vi haft den sista tiden, speciellt efter helgens lovord och spänning utan resultat! Allt detta har tagit något enormt på både mig och Marcus och det är ett under att vi inte tagit ut det på varandra! Men är så fruktansvärt glad över att han är så förstående med allt vad gravidation heter och har haft ett sånt låååångt tålamod trots mitt humör till och från   jag älskar dig min snutt!!


Nä..kolla om det finns någe att titta på på tv:n och sen krypa ner i sängen och somna till något tråkigt^^  Får se om jag hinner bogga något imorgon bitti..kanske slänger in en sista gravid-mag-bild ;)


Puss på er underbara läsare...som IDAG har slagit läsar rekord denna Månad  

  

Av Ninnie - 16 augusti 2011 12:17

TISDAG


jaha..Tisdag! Vad ska man hitta på idag då för att få denna dag att flyga iväg?

Får väl dra fram snabel draken och städa lite, finns lite disk att plocka med, det brukar få tiden att gå någelunda snabbt! Blev iallafall en välbehövlig sovmorgon till kvart i 12 så lite av dagen har ju iofs redan gått!

Älskade Marcus är hemma från jobbet hela veckan  och det känns galet skönt!


Igår efter att vi blev utskrivna från sjukhuset åkte vi hem till mamma och pappa i Kumla och fika lite eftersom lillasyster Fia fyllde 13 i söndags..stora tjejen nu! Blev även massa mys med minstingen Sissela som var som vanligt var på strålande humör^^ 


Det kändes lite trist att gå och lägga sig bredvid en tom bebis korg igår kväll  både jag och Marcus var ju så inställda på att få lämna sjukhuset med vårat älskade hjärta! Men men..det finns inget att göra, är det fullt på förlossningen så är det! Nu ska vi bara samla nya krafter och ladda om batterierna tills på Torsdag då vi åter igen ska in till förlossningen, och då tänker jag inte lämna sjukhuset fören lilla "A" är född!


  

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards