Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Ninnie - 12 augusti 2011 13:58













Ska in till förlossningen!!


Åter kommer med info senare om vad som händer, om vi blir kvar eller inte!

och så håller vi tummar och tår för att det blir bebis i helgen!

  

Av Ninnie - 12 augusti 2011 13:29



Jaha..dax igen!


Sitter hemma och väntar på samtal från min BM om vilken tid vi ska åka in till sjukhuset!  Så jävla typiskt..


Fick komma in och träffa BM klockan 12 och fick (som vanligt) börja med att lämna urinprov, och Barnmorskan hann knappt sticka ner stickan som mäter proteinet när hon helt plötsligt säger   -ja..du, detta är ser ut som en klar +2 idag! Hon kollar på mig och frågar om jag blödigt något? Och nä det har jag inte gjort ? Hon springer ner till labb för att göra en extra koll i en maskin och när hon kommer upp säger hon igen att det är en klar +2a av äggvita i urinen! FAN! jag som hade hoppats på att allt skulle vara normalt!! Hon kollar blodtrycket (som ser normalt ut) och lyssnar även på bebisen som även H*n låter bra! Men eftersom läkaren skrivit i mina journaler att minsta lilla tecken eller en 2a så ska jag åka in och eftersom jag  har både en + 2a och ont i bröstkorg (trodde det berodde på bebis) så måste jag åka in!


Nu hoppas jag  verkligen att dom väljer att lägga in mig eller att sätta igång mig! för nu är jag riktigt trött på detta och det tar en hel del på psyket, både för mig och stakars Marcus som ständigt går och är orolig     Men det blir väl som vanligt, att dom skickar hem oss och ber mig samla piss i en burk igen över helegen  Men eftersom det är beräknat med BF imorgon så hoppas jag verkligen inte dom skickar hem oss!!


A ja..jag uppdaterar mer via FB efter sjukhusbesöket!

Av Ninnie - 12 augusti 2011 08:28



Gäääsp


Sitter i godan ro och äter frukost! Måste bara påpeka hur otroligt gott det är med riktigt is kall mjölk, så här kall att man måste stanna upp och ta ett djupt andetag haha 


Ska snart snart slänga på på lite smink och ta på mig lite bättre kläder, känns inte så lockande att åka till kumla med shorts och BH    Ska som sagt/skrivet till Kumla och BM idag! Det känns inte heller så lockande =/ tycker inte det är kul längre efter allt strul  med sjukhus, hemskickande, sjukhus, hemskickande, sjukhus....ja ni fattar! Så nu hoppas jag innerligt att ALLT ser bra ut så jag kan få åka hem direkt efter besöket med iallfall ett leende på läpparna av att allt är okey och att jag är fullgången imorgon  

 


Bloggar mer när jag kommer hem!


 

  


Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards