Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Ninnie - 11 augusti 2011 20:19

God kväll gott folk!!!


Fått allt jag skulle gjort idag gjort   det vill säga:


Rensa förrådet  

diska  

städa  

plocka  

fixa tvättstugan   

vika tvätt  


Men  kan säga att för första gången på riktigt länge har jag känningar av min foglossning =/


Fast den vikta tvätten får min älskade älskling lägga i rätt hyllor och skåp så jag slipper krångla ner på golvet haha för att komma upp är inte det lättaste kan  jag lova^^

Förrådet blev kanon bra  men fy vad skit man samlar på sig under alla år..och inte ens hälften av lådorna har jag gått igenom ordentligt sen jag flytta hemifrån (3år sen?) så det börjar nog bli dax för det haha 


Har före och efter bilder men dom lägger sig åt fel håll när jag lägger upp dom på bloggen  så då skiter jag i det! Dom bilderna finna iallafall på min FB (Ninnie Mini Öberg).


idag lagde älskling maten..och medan han gjorde det satt jag och lekte lite med nagellack och nagel smycken  Inte det bästa resultatet , ser kladdigt ut och mitt nagelband har släppt på vissa ställen ..  men det får duga för den här gången..


  Hade vitt som grund färg innan jag la på det ljus rosa lacket

jag la även lite skarpare vit längst ut på naglarna!



   Detta var det jag använde mig av! Fick Nagel smyckena av min granne som hade köpt det via Tradera (stavning)!

___________


Imorgon ska jag till Kumla och träffa BM..hoppas på positiva prov svar imorgon så jag/vi slipper åka in till sjukan för det orkar jag inte med >.< 


Bloggar mer imorgon!!


BYYYYE

  

Av Ninnie - 11 augusti 2011 15:54

 Fredric- Psyk Rap


Jo, tack psyk låt kan jag håla med om ;)

Hade denna låt på min mobil upptäckte jag..och måste erkänna at den är ganska skön!

OM man lyssnar flera gånger det vill säga   


_____________________


Slänger in denna så ni kan vila öronen efter lite Psyk rap ^^

Älskar denna  Till och med Marcus började nynna på denna nör han satte sig i soffan ;)


  Regina Spektor- Samson

Av Ninnie - 11 augusti 2011 11:39



vart har denna vecka tagit vägen?! Det är redan torsdag 


Igår kväll försökte Sanna och Marcus få ut lilla "A" genom att åka bil i fart gupp och när det inte funka fick jag sätta en jacka på huvudet så jag inte skulle vara beredd på vart eller hur dom körde, men även det misslyckades HAHA! Idag är det iallfall 2dgr kvar tills beräknad ankomst (ja våran bebis kommer med storken;)) men som det känns nu kommer det dröja läääängre än 2dagar ...


Nu på morgonen  har jag iallfall hunnit springa en tur till tvättstugan och fixat i sovrummet. Snart ska jag äta någon macka och sen bege mig ut i förrådet och fixa lite, sen ner till tvättstugan igen, vika tvätt och dammsuga (i brist på annat)! Ska försöka komma på vad vi ska äta idag oxå  hmm.. men tror det lutar åt potatis fiskpinnar och spenat! 


Imorgon är det besök hos BM i Kumla som väntar..spännande?!..nä inte ett jävla dugg ! Är seriöst trött på alla besök hit och dit nu!!...


A ja bloggar mer senare för nu ska lyfta på röven (igen) och få något gjort!

 

  

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards