Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Ninnie - 9 augusti 2011 15:20


Äntlgen hemma efter att ha vart i Örebro hos specaistmödrarvården!


Som ni kunde läsa igår/förrgår(?) så var det BM besök igår. Och eftersom mamma inte kände sig så pigg så följde Min lillasyster med och innan tiden hos BM så hann vi med ett stopp på konditoriet Sveas för lite fika 


 

     

Fick en JÄÄÄÄTTE fin bild på Fia när hon äter bulle ;) (haha s att bilden åker upp på bloggen )  Så hon var ju tvungen att försöka ta en lika fin bild på mig..men jag ser enbart..tjock ut haha!

Blev även helt kär i ett element som dom hade där  Sådana element vill jag ha!!..så slipper man se dom grå fula, sterila sakerna som sitter på väggarn hemma!

Efter att vi tjockat i oss bulle och dricka så gick iväg till Picka Boo(stavning) en svin billig affär där dom har typ allt för priser som är helt underbara...men eftersom man ALLTID mer än vad man ska   så blir det inte så billigt i slutänden..men det blev iallafall:


  

Schampo & balsam 20kr (10kr/st)

2st paket Våtservetter 100st servetter i både för 20kr (10kr/st)

hårspray (extra strong) 12kr

2st vägg krokar i form av elefanter till Lilla "A"  20kr (10kr/st)


Men jag skulle bara in och köpa schampo och balsam men som som sagt, det råkar alltid bli liiite mer ^^  Och våtservetterna är till Marcus eftersom hans till tatuerings väskan är slut och jag vill inte risker att han  tar Lilla "A"s ;)


Sen var det dax att gå iväg till BM men som ni kunde/kan läsa från gårdagen så blev besöket INTE som planerat och jag blev skickad till sjukhuset (men fick tid tidigt imorse)..så imorse vid 07.00 satte vi oss på bussen till Örebro! inne på sjukan så fick jag lämna urinprov och kollade blodtryck!  Och mycket riktigt, jag hade gått från en 0a till +1a av äggvita i urinen men som vanligt ligger blodtryck normalt (vilket det har gjort under hela graviditeten)! Sen fick vi träffa läkare som jag absolut INTE tyckte om och som inte direkt gjorde oss klockare..vi blev iallafall hemskickade (fast jag haft huvudvärk hela dagen och ont i  bröstkorgen)  med provsvaren och läkarens ord att -aaallt ser bra ut! Det ända dom sa var att jag ska hålla kolla på symtom på havandeskapsförgiftning  (vilket jag reda har..) och ringa in så fort jag känner något..


 + att tiden för igångsättning är ändrad så vi ska bara på vanlig jävla kontroll på måndag eftersom läget "ser stabilt" ut och det är fortfarande inte aktuellt med en igångsättning  


Är så sjukt jävla svin trött på att gå och vara orolig, inte kunna sova ordentligt, ha ont och bli lovad saker som dom sen "blåser av" i sista sekunden och att alla läkare säger olika! Att bli skickad både hit och dit och lämnad med bara en massa frågetecken!!

Jag orkar seriöst inte mer nu    


Jag är på väg att tappa all ork jag behöver!.....




Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards