Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Ninnie - 6 augusti 2011 18:53

KOM UT NU!!!!



Inga tecken än på att lilla "A"vill titta ut  H*n trivs alldeles för bra i magen!

Men men...h*n har tills den 15e på sig! Sen blir vårat hjärta ut tvingat  


 


Gårdagen spenderades med Marcus pappa och hans fru som var på väg hem till Uppsala och stannade då till för lite fika och lämnade även lilla "A"s bilbarnstol  Efter det kom Mahlin, Nicklas och Lilla Caroline och hälsade på och vi fick 2st nappar som Marcus gudbarn/syster dotter Roxanna valt ut och köpt till bebisen   

Senare på kvällen runt 22.30 kom Jonas och ville hitta på något så vi åkte med honom  och hans tjejkompis till Örebro och kollade läget där (det var ju Örebro festen) fast lagom när vi kom till Kumla/Marieberg  började det regna så vi åkte bara runt i örebro ^^


Helt plötsligt ringde ringde min kusin Emma (00.00) och skrek å frågade om jag åkte bil? öh ja svarade jag? haha då hade hon tydligen sätt oss när hon stod vid ett övergångsställe och hade tydligen ropat efter på mig hahah så vi åkte iväg och träffade henne på station 


Vi var hemma vid 02.00 och då kastade vi oss ner i sängen direkt och jag somnade åtminstone direkt^^


Dagen idag har vart skit!

Men ett förhållande utan bråk och lite brister kallar inte jag förhållande!

Jag älskar dig Carl-Marcus Peter Sölving

 

Vi kanske bråkar ibland men jag kommer alltid älska dig!

Och att vi kan lösa bråk relativt snabbt är bara ett bevis på äkta kärlek!

DÅ, NU & FÖR ALLTID!

  

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards