Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Ninnie - 3 augusti 2011 21:45

GODKVÄLL!!


Nyss hem kommen efter att ha  vart iväg och handlat med älskling!, Hade lite tråkigt på vägen till Coop så jag passade på att leka lite med kameran 

*klicka på bilden för störe bild*

 

   


Marcus uptäckte att även vi kan vara miljövänliga i våran lilla familj  


 

     Vi har visst handlat miljömärkta varor för 35.60kr  haha

Mer än vad vi själva visste om så vad bra att det  står med på kvittot ;)

*

Var iväg till AF tidigare idag och fick mina papper påskrivna efter att dom strulade till det i början på juli och skrev av mig som mammaledig utan att ens kontakta mig  

Så om 2veckor  får jag mina pengar för juni och juli månad!..

Soc ringde förut och så det  har löst sig med dom nu iallfall   Och min älskling hittade min försvunna bankdosa förut, som vart borta sen flytten från Sköllersta (februari/mars) så nu äntligen slipper vi krångla iväg till banken för att betala räkningar   Så imorgon ska jag bara iväg till banken för att få hjälp med koden som jag glömt  och sen iväg till Kumla till mamma och pappa för få hjälp med med att lära mig IGEN hur man betalar in via internet och vid 15.00 ska jag på BM besök som älskade mamma  följer med till  


Nehe..nu ska jag vara lite social med Marcus innan vi kryper ner i sängen 


Bloggar mer imorgon, antingen hemma hos mamma och pappa eller när jag kommer hem!

kan hinna med att slänga in ett inlägg innan jag åker i morgon med<3


 

Av Ninnie - 3 augusti 2011 09:37



Godmorgon!


Det ser ut at bli ännu en riktigt varm idag och det är både på gott och ont  Lider verkligen me min underbara älskling som jobbar ute i stekande sol hela dagen..hoppas han dricker mycket!! Jag ska ta del av solen senare när jag ska iväg till Afm (arbetsförmedlingen) och FK (försäkringskassan) och lämna in papper så jag äntligen kan få mina pengar som jag inte fick som jag skulle i juni och juli 


Men innan promenaden dit ska jag sätta mig i telefon och ringa och SOC och fråga vad dom sysslar med eftersom vi fortfarande inte fått pengar för hyran än, och den skulle  ha vart inne i fredags...eller ja, vi fick pengar igår, ca2.500kr men det täcker INTE hyran och vi har redan en summa av soc som vi blivit beviljade (men tänker inte skriva det här pga av avundsjuka människor....)  men vi ska iallafall få betydligt mycket mer ä 2 och 5 så något har blivit fel   så dom ska jag ringa!


Sen åker snabel draken fram och det finns lite disk som ska få bli ren  får se om jag leker runt lite med kameran senare medans det är fint väder i brist på annat^^


Ha det gött så länge

  


  Ja...9månader man var så här "smal" ^^ osäker på vilken Vilken vecka jag var i där, men hade iallafall fått liiiite mage    Men snart (mycket snart) får vi äntligen se vad/vad det är som gömt sig i magen så här länge  


Mammas och pappas Lilla "A"  

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Skapa flashcards