Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Ninnie - 26 juli 2011 10:25


Godmorgon folket!


Tisdag idag (det var ju måndag igår)..idag blir det ännu en dag som i söndags, man går och är skit nervös över morgon dagen och jag antar att vi får lika "mycket" sömn som i söndags natt (marcus sov ca 2timmar)  


Gårdagen gick ju..bra? Ja jo faktiskt, Lilla "A" mådde bra och hans/hennes hjärtljud lät fint och vikt och längd såg bra ut, men mina prover såg "väl bra ut " men det var några svar som bekymrade läkaren  

Jag/vi blev hemskickade med ännu en "dunk" som jag ska samla kiss i för att hålla koll på äggvita och mängden av det..(vet fortfarande inte  svaret på förra  kissprovet)..så vi ska tillbaka imorgon, samma tid 08.30 för fler prover och undersökningar 


Finns inge värre än att gå och vänta på något man egentligen inte vet vad det är man väntar på? Och man vet att det det är 50-50% chans att allt är helt okey och vi blir hemskickade igen men även att det kan vara så att vi får bli kvar för observation eller för igångsättning!


Det var ju inte så här jag hade tänkt graviditeten skulle sluta !

Lilla skrutt "A" vad du ska krångla med oss 



Efter sjukhusbesöket mötte vi upp mamma och åkte till Marieberg för att köpa skötbord, badbalja och lite andra bra-ha-grejer!

Blev även 2st amnings BH:ar  och hämtade även ut min kamera jag fick i födelsedags present av Mamma och pappa

Det fick oss på lite trevligare tankar..Tack mamma och pappa   

Efter det åkte vi hem till mamma och pappa i Kumla och drack kaffe och jag passade även på att testa kameran!

  Sissela Visar Älskling sin nya lära-gå-bil  

  Massa roliga knappar, melodier och spakar  


  Första bilden med kameran (på en arg Sissela)..gjorde om den lite i kameran så den blev lite gråare


  hm...har  ett pogram på datorn som heter skönhetesbild som tar bort rynkor och

ojämnheter i huden..men tror inte det riktigt fungerade ;) haha


 


Zoomen fungerade alldeles utmärkt(Y)

________________________________________________________


Dagen idag går åt att ringa Soc och säga att vi inte kan komma imorgon och även ta sig dit med lite papper! jag ska sätta marcus på disken och jag ska köra igång snabel draken för jag upptäckte igår att golvet var bra jävla skitigt  

Efter det blir det väl lite allmänt plock i lägenheten och på EM (efter middagen) får vi se om vi åker till Kumla och sover där eller om min storebror ska komma och gadda sig!


Skriver mer sen! Måste ju testa nya kameran lite till så vi får se om det ploppar upp nya bilder här då;)


  Så länge

  

Tidigare månad - Senare månad

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards