Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Ninnie - 24 juli 2011 21:49


Godkväll!

21.47..ja..dagen har gått ganska snabbt, kan det ha att göra med att man vaknar 13.45??  

Ja, kanske ^^  fick iallafall vakna samtidigt som min Älskling och det kändes ju bra 

Annars är det alltid jag som kliver upp först och får sitta i min ensamhet och äta frukost men idag gjorde vi tsm 

Dagen spenderades hos en vän och hans flickvän, mycket trevligt sen följde dom med hem en stund för det vara tänkt att Marcus skulle gadda honom, men när vi väl kom hem var det ingen som orkade^^  Så dom gick hem till sig och marcu kastade sig framför X-boxet och jag uppdaterade mig lite på nyheter och bloggar!


Helt plötsligt får Marcus ett samtal från Ullis (Marcus pappas fru) att dom är i A-sund och tänkte komma förbi på fika (ska tillägga att dom bor utanför Uppsala så vi blev förvånade men glada när dom ringde ) Så dom kom förbi på kaffe och det var mycket trevligt  

Blev en massa prat om Lilla "A", Norge och massa annat!

Nu har dom i allafall åkt vidare till lidköping(?) men dom kastar sig hit till Örebro så fort lilla "A" är på G  


Har precis ätit en skål nudlar (jag äter egentligen inte det ) och sitter nu och uppdaterar mig lite på internet (fejjan, Aftonbladet, NA och blogar) innan sängen kallar!


Nu börjar det dra ihop sig inför en morgon dag och ytterligare ett besök på USÖ,

Får hoppas på lite sömn i natt trots all nervositet (inte inför en förlossning)  men för att det ska vara något fel med vårat lilla hjärta och dom måste sätta igång mig 

För någon förlossning är jag inte dugg nervös över!

Men vi får hålla alla tummar och tår att vi får åka hem imorgon och att lilla "A" får stanna inne tills h*n väljer att komma ut själv! 

  

Blir nog inte så mycket bloggande imorgon, beroende HELT på vad dom säger på sjukhuset, men mobilen kommer vara uppkopplas till Fejjan så jag kommer hålla er uppdaterad där 


  Så länge


  

  

Av Ninnie - 24 juli 2011 15:02

God eftermiddag!

(fortfarande inga tecken på att bebis vill titta ut)


nej usch och fy  Fina det något värre än sena sovmorgnar??

Nä..särskilt när man vaknar 13.45 och halva dan redan har gått...fast vädret är inte så okej  idag så vi har inte gått miste om någon sol iallafall!


RESTEN av den dagen som är kvar ( ) blir lugn, ska iofs iväg strax till en gemensam kompis och dricka lite te och kaffe och utbyta lite skitsnack och efter det ska vi hem och förbereda oss för den kommande morgon dagen som faktiskt gör mig lite nervös..tro det eller ej!

Jag hoppas allt är okej och att vi får åka hem imorgon efter sjukhusbesöket och att Lilla "A" kan/får stanna inne ett tag till!

Men man blir lite orolig när läkarna inte riktigt kan säga vad som är fel 


Ska i allafall från och med idag till imorgon bitti samla kiss för att se hur mycket äggvita jag egentligen läcker och sen utgår dom därifrån imorgon..

Ne hua..inte tänka konstiga tankar nu!

  

Nu ska vi gå iväg men skriver mer senare!

     Så länge



Tidigare månad - Senare månad

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Skapa flashcards