Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Ninnie - 23 juli 2011 17:38

Äntligen hemma!

Hemma efter en dag i A-sund på Askersund crusingen(stavning)  med mamma, pappa och 3st av dom 6 syskonen!

Efter en natt med åska och regn var vädret på våran sida och jag  upptäckte att jag lyckades tydligen bränna Axlarna och bröstet 

Det var otroligt mycket folk och snygga bilar!

och på eftermiddagen var det en snubbe där som skulle roa dom små

( men tror han roade dom stor lika mycket  )

Liam (mitt näst minsta syskon) fick även vara med som frivillig och han var jätte duktig fast jag tror han tyckte det vara lite nervöst ;)



Efter det lilla uppträdandet blev det hamburgare (inte Mc) och även  tittande på motorcyklarna som fanns!

Timmy var dock inte så imponerad av dom "gamla" bilarna utan kollade mest efter dom Coola bilarna "Fast and furious" Bilarna    Som såg snygga och dyra ut! Och det fanns ju en del av dom där oxå^^

 


Lilla "A" har fortfarande inte visat tecken på att vilja komma ut  

Fast å andra sidan har h*n vart ovanligt lugn idag fast jag rört mycket på mig och knappt suttit still..får hoppas vårta hjärta vaknar till liv med sina karate sparkar snart innan jag blir orolig!  


Marcus är hos en kompis och ska gadda honom eftersom det blev för sent igår så jag får sitta hemma själv (eget val), jag kunde ha följt med mamma och pappa till Kumla men jag är verkligen helt slut i kroppen så jag bestämde mig för att åka hem istället!

Och Mina älskade föräldrar köpte mig en stor låda med kärnfria vindruvor så jag skulle ha något gott till kvällen och eftersom marcus inte ska vara hemma så får jag ALLA för mig själv    tihi!


Nehe..nu ska jag ställa mig i en dusch och sen dö en stund i soffan!

Skriver mer senare om jag har brist på annat!

  Så länge

  


Tidigare månad - Senare månad

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Skapa flashcards