Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Ninnie - 10 juli 2011 23:30

Hej Halli Hallå!

 

Snart är denna helg över och vi börjar på en ny vecka!


Helgen har vart kanon fast tomt utan min älskling marcus :(

 

har även kommit fram till att våra små älskade missar ska få flytta...tungt beslut för vi  älskar verkligen dessa små flickor mwn en av dom har börjat att visa tecken på att hon vantrivs och eftersom Smilla och Grynet är kullsyskon och så fruktansvärt tajta så får dom inte säras på för då skulle ingen av dom må bra!

så nu måste vi hitta ett hem som kan garantera till 100%  att dom ska få leva tsm<3


Idag var jag och sanna på G-vik och jag kan lugna alla gravida med att säga att även vi  "hög gravida" kan åka rutchbana (stavning??) utan att komma ner smala ;) haha!

Men fy fan vad folk glor >.<  ibland kan man börja undra om dom aldrig sätt en gravid förut..


HAHA när jag och sanna skulle beställa mat på G-vik blev vi dock lite besvikna ^^

Sanna beställde  K Ö T T B U L L S tallrik med mos och lingonsylt och jag beställde korv och mos med BostonGurka men när vi fick maten så blev båda lite förvånade eftersom sanna inte fick några köttbullar alls och jag fick ingen bostongurka..inte okey   !!

men efter lite klagomål fick vi det vi beställde!


Efteråt åkte vi hem till mamma och pappa i Kumla och snacka lite skit och drack kaffe

  

 (jag hull mig till vatten eftersom jag inte blivit stor nog att dricka kaffe  )

 sen åkte vi hem till Sanna för hon skulle fixa lite och nu sitter vi hemma hos mig och Älskling och väntar på att hans tåg ska komma till stationen så vi kan åka och hämta honom(00.15)  


¨

Nehe..skriver mer imorgon för då har jag dator igen   ..

 (denna är Sannas)


ByeBye

&

Godnatt


 



Tidigare månad - Senare månad

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards