Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Ninnie - 5 juli 2011 19:44

Hellu!!


Har nyss smällt i mig rester från gårdagens pizza   NamNam^^


Sitter i soffan och i godan ro och tittar på Mtv och pratar med Marcus men upptäcker ganska snart att jag inte får något svar..konstigt .. han sover  ju>,<

Aja, han får väl göra det efter att ha gått upp tidigt;)


Känner mig sjukt rastlös och har suttit och kollat runt på lite bloggar bla, KISSIES BLOGG(!?)

Måste säga att den människan är bra skumm...med bantnings tekniker och hur man ska träna för att gå ner snabbast i vikt men ändå så hävdar hon att hon INTE bantar, medan på hennes blogg är ganska uppenbart att den bruden har problem...men okey hennes ensak!


Vad ska man hitta på...finns inget att städa lr plocka med..ingen disk..ingen kattlåda som ska bytas..ingen säng som ska bäddas   nä men jag får väl sitta på mitt arsle (som jag gjort hela dagen nästan) och invänta att Älskling ska vakna!


imorgon ska vi i allafall till Kumla och BM 10.15 och prata förlossning, smärtlindring mm, eftersom  vi "missade" tiden på  USÖ (universitet sjukhuset i örebro) och rundvandringen på BB (vi fick ingen info om den)!

Jag vet redan vad det finns för smärtlindring men har bestämt mig sen tidigt i graviditeten att jag inte ska ha annat än Lustgas. Har väl funderat lite på bad men vill absolut inte föda i en pool..så vi får se hur det blir med den saken!

*******


Jag vet exakt vad Marcus ska få göra när Lilla "A" kommit ^^

Han ska få fixa till min tatuering så det ser ut som ett hjärta igen haha 


 

Så här såg den ut precis när var klar..men som ni kan se så är den placerad på ett ställa som gör att den blev..hmm liiiite utdragen..haha! får väl lägga ut en bild på den någon dag ;)


Förutom de där...hmm hjärtat(?) så har jag en Casper figur på ryggen..


     Ganska suddig bild =/ den ska oxå fixas i ordning så fort Lilla "A" kommit :)

Har även en tatuering på G, men måste bara lyckas övertala Älskling att göra den 

Ja, ni har fattat rätt, min Pojkvän tatuerar ^^ ganska praktiskt..han ska även lära mig att göra det..men får se om jag vågar tihi^^



Aja..nog för nu tills vidare..


ByeBye



  





Av Ninnie - 5 juli 2011 18:12

  Rihanna - Man Down

***

En låt med unga artisten Robyn Rihanna Fenty som fått mycket kritik pga text och videons

innehåll! Den har även fått kritik för att den inte är i Rihannas musik stil.

Jag bara ÄLSKAR den här låten och har den även som ringsignal..Tihi^^

Av Ninnie - 5 juli 2011 16:08

  Bebis mage v.33   

***

(Har precis påbörjat V.35)


Just det, jag lever min graviditet som jag  vill och känner är bäst för mig!

jag lyssnar gärna på råd men förvänta er inte att jag kanske följer det.

Har sen en tid tillbaka fått höra att jag lever min Graviditet "Fel" (hur man nu kan göra det?) och börjar bli j*vligt trött det ....

Av Ninnie - 5 juli 2011 15:28

Hej!!


Gör ett tappert försök att börja blogga i brist på annat på dagarna!

Det som skrivs på min blogg står jag för och det är upp till er att acp det lr inte!

Lite kort om mig själv då så ni får ett humm om vem jag är:)


Jag heter då Ninnie (Ninnie Ingegärd Kristina Öberg), jag har precis fyllt 20 och är nu mera bosatt i hallsberg tsm med min pojkvän Marcus   och våra 2 katter Smilla och Grynet och Lilla "A".


Jag har något som heter dyslexi och för er som inte vet vad det innebär så kan jag säga att det är skriv och läs svårigheter men jag har mest skriv svårigheter så det kan fattas en bokstav lite här och var och kanske tillkomma någon ibland, men nu vet ni vrf ;)


Jag är Bisexuell och för er som inte redan visste det och känner mig har väl helt enkelt inte frågat eller fattat det (trodde det var ganska uppenbart) :P


  Jag och älskling väntar vårat första barn som är beräknat 2011-08-13. och NEJ vi vet inte könet och tänker heller inte ta reda på det, och då undrar ni säkert -men vem är Lilla "A"?? och det kan jag tala om för er ;)

och det är nämligen så enkelt att vi har bara namn på A, Amadeus eller Amelia så då har vårat hjärta fått heta Lilla "A" sen i stort sätt början på graviditeten  

Lilla "A" 

   



Just nu på dagarna gör jag inte mycket alls 

jag sitter hemma själv på dagarna (eller njaa, har ju smilla och grynet;)) eftersom min Sambo jobbar mellan 07.00-16.00 så liiiite segt blir det. MEN jag får fördriva tiden med Sanna när hon inte jobbar eller plocka lite i lägenheten (Y)



******

TACK!

Jag är uppfostrad att tycka och tänka precis som JAG vill och passar det så kan ni ta erat pick och pack och gå eller som sagt, trycka på krysset i det högra hörnet! Om ni frågar mig något och inte får det svar NI har väntat er gäller samma sak där..

TACK

******

Vet Inte riktigt vad mer jag ska skriva...men jag åter kommer  


  så länge

Tidigare månad - Senare månad

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards